Očkování
PROSÍM VĚNUJTE POZORNOST NÁSLEDUJÍCÍM INFORMACÍM:
- na očkování je NUTNÁ REGISTRACE A NÁSLEDNĚ REZERVACE PROSTŘEDNICTVÍM CENTRÁLNÍHO REZERVAČNÍHO SYSTÉMU (ODKAZ NÍŽE NA STRÁNCE)
- očkování pro zájemce o první, druhou posilující dávku (v pořadí třetí, čtvrtá dávka očkování) objednané prostřednictvím centrálního rezervačního systému bude probíhat:
- 24.2.2023 od 8:00 do 11:00 – OČKOVACÍ LÁTKA: COMIRNATY Pfizer BA.4/BA.5
- první a druhé dávky již v očkovacím centru neaplikujeme (doporučujeme v tomto případě obrátit se na svého praktického lékaře nebo na jiné očkovací místo)
- DRUHÁ POSILUJÍCÍ DÁVKA (čtvrtá dávka očkování) je určena pro zájemce OD 18-TI LET VĚKU!!!!!!
- s sebou přineste doklad totožnosti, kartičku zdravotní pojišťovny a vyplněný dotazník (k dispozici je též na očkovacím místě)
- jakékoliv dotazy Vám rádi zodpovíme na tel. 381 608 080 v době probíhajícího očkování popř. na recepci nemocnice 381 608 115 (Očkovací centrum nespadá pod infekční oddělení, informace o očkování Vám na této ambulanci zaměstnanci neposkytnou)
Využívejte prosím maximálně možnosti očkování u Vašich praktických lékařů, kteří nejlépe znají Váš zdravotní stav, mají očkovací látku k dispozici (nebo ji mohou objednat) a v rámci poskytování preventivní péče jsou ti, kteří mají očkování primárně provádět.
POMOC S REGISTRACÍ:
- CELOSTÁTNÍ LINKA 1221
UMÍSTĚNÍ:
- ÓČKO V AREÁLU NEMOCNICE (budova F – bývalá stanice ONP, vedle budovy infekčního oddělení)
- PARKOVÁNÍ VOZIDEL MIMO AREÁL nebo v areálu nemocnice za standardních podmínek.
Registrace k očkování |
Rezervace k očkování |
Informace k očkování nezletilých 12-15 let | Dotazník před očkováním nezletilých 12-15 let |
Informace k očkování po prodělání onemocnění covid-19 | MZČR Otázky a odpovědi k očkování |
Stažení certifikátu o očkování |
Jak se registrovat na očkování?
|
Jak rezervovat termín očkování?
|
|
Důležité upozorněnípokud se klient rezervoval na první dávku očkování na konkrétní den a z nějakého důvodu se tento den nemůže dostavit, je nutné aby si tuto rezervaci termínu sám zrušil. Odkaz ke zrušení je přímo v potvrzovacím emailu rezervace. Pokud tak neučiní, nebude znovu vyzván rezervačním systémem k novému termínu očkování Od 1.6.2021 dochází ke změnám týkajících se elektronických certifikátů souvisejících s onemocněním COVID19. Změna se týká zpřístupnění všech druhů certifikátů zajišťujících prokázání „bezinfekčnosti“ pacienta. K dosavadním certifikátům o očkování, budou nově k dispozici certifikáty o provedeném testu a také certifikáty o prodělaném onemocnění. Od 1.6. budou mít certifikáty nový „evropský“ vzhled a jejich ověřování bude možné také v zemích EU (tato funkce bude dostupná od 1.7.2021). V návaznosti na tuto změnu již nebude Očkovací centrum Nemocnice Tábor, a.s. tisknout certifikáty o očkování. Zobrazení nebo stažení certifikátu může učinit klient sám, přes výše uvedený odkaz „Stažení certifikátu o očkování“. V případně, že klient nemá možnost stažení/vytištění certifikátu, lze požádat administrativní pracovnice Očkovacího centra o vytištění. |
Co Vás čeká na očkovacím místě
Stanoviště 1 – registrace |
Po vstupu klienta na OČM je provedeno ztotožnění. Klient předloží doklad totožnosti – občanský průkaz / pas a průkaz pojištěnce. V čekárně klient od administrativního pracovníka obdrží informační leták o očkování a výtisk Dotazníku před očkováním proti onemocnění COVID-19 (dále jen dotazník před očkováním), který vyplní a podepíše. Pokud klient přijde v jiný termín či čas, nemůže být očkován a OČM opouští. Pokud klient splňuje všechny požadavky registrace, postupuje na stanoviště 2. |
Stanoviště 2 – vyšetření lékařem |
Po registraci na prvním stanovišti pokračuje klient na stanoviště lékaře, které je oddělené od ostatních prostor OČM. Klient lékaři předá vyplněný a podepsaný dotazník před očkováním, popřípadě jej vyplní s lékařem v průběhu odběru anamnézy před samotným očkováním. Je-li očkování klienta indikováno lékařem, postupuje klient do očkovací místnosti. Pokud lékař vyhodnotí, že je očkování v daný moment kontraindikováno, opouští klient OČM. |
Stanoviště 3 – aplikace očkovací látky |
V očkovací místnosti se klient řídí pokyny očkujícího pracovníka. Po aplikaci očkování postupuje klient do čekárny. |
Stanoviště 4 – čekárna |
V čekárně očkovaný klient vyčká 15 minut pod dohledem pověřeného zdravotníka nebo administrativního pracovníka. |
Kontakt na administrativní pracovníky
ockovani.covid19@nemta.cz |
381 60 80 80 |
1221 celostátní linka pro pomoc s registrací |
Další informační odkazy
- Očkování obecné informace
- Očkování zdravotnických pracovníků
- Očkování pedagogických pracovníků
- Očkování skupiny 70+
- Očkování pacientů a uživatelů sociálních služeb
- Hlášení NU po vakcinaci (MZCR)
- CDNU– Hlášení nežádoucího účinku léčivého přípravku
- Informace pro očkované
- Doporučení očkování proti nemoci COVID-19
- Strategie_očkování_proti_COVID-19
- Konsensuální doporučení pro očkování proti COVID-19(ČVS, ČAKI, SIL)
- Iniciativa Sníh