Očkování

Očkování

UMÍSTĚNÍ OČKOVACÍHO CENTRA – po vjezdu do areálu Nemocnice Tábor hlavní branou, v přímém směru cca po 100m, budova nové Psychiatrie, hlavním vchodem do budovy (dále dle označení)

 

Registrace k očkování

Rezervace k očkování

 

Jak se registrovat na očkování?

  • V případě zájmu o očkování je nutné provést registraci do systému.
  • Na výše uvedeném odkazu zadáte své telefonní číslo.
  • Obdržíte PIN, který zadáte do systému.
  • Vyplníte registrační formulář.
  • Jakmile dokončíte vyplnění formuláře, klikněte na odeslat žádost.
  • Jakmile bude schválena cílová skupina, do které spadáte, obdržíte na uvedené telefonní číslo PIN 2 k rezervaci do systému Reservatic.

Jak rezervovat termín očkování?

  • Na výše uvedeném odkazu zadáte číslo pojištěnce (občané ČR vyplňují své rodné číslo, cizinci přidělené číslo pojištěnce) a PIN, který jste obdržel emailem a nebo na svůj telefon.
  • Vyberete očkovací místo, následně vyberete datum a čas rezervace.
  • Termín 2. dávky se vytvoří automaticky za 21 dní ve stejný čas.
  • Potvrdíte vytvořenou rezervaci kliknutím na rezervovat a vyčkáte na zobrazení potvrzení o platné rezervaci. Pokud jste vyplnil email, obdržíte potvrzení o platné rezervaci i emailem.
  • Pokud nevyplníte e-mail, nebude Vám doručeno potvrzení o registraci. Informace z potvrzení, které se Vám zobrazí po dokončení rezervace je nutné vytisknout nebo opsat.

Informace hejtmana Martina Kuby k termínům očkování

Dotazník a Informace pro očkované

Další informace k rezervačnímu systému

Volné termíny rezervace?

V případě, že Vám systém nenabízí žádný volný termín k rezervaci, je to z důvodu vyčerpání přidělené kapacity očkovací látky pro naše očkovací místo. Jakmile obdržíme další vakcíny, opět uvolníme rezervační kapacity k očkování. Kapacita rezervací bude vždy v maximální výši dle přiděleného počtu očkovacích dávek.

Jak rezervovat termín druhé dávky očkování?

Termín 2. dávky se vytvoří automaticky za 21 dní ve stejný čas.

Jak změnit termín očkování 1. dávky?

Termín očkování můžete změnit pouze telefonicky přes linku 1221 *a nebo kontaktováním očkovacího centra. V případě změny termínu 1. dávky se automaticky změní termín 2. dávky za 21 dní.

Jak změnit termín očkování 2. dávky?

V případě, že požadujete změnit termín 2. dávky například z důvodu nemoci, kontaktujte linku 1221 *a nebo očkovací centrum na telefonní lince uvedené níže v kontaktech.

Jak zrušit termín očkování?

Pokud máte uživatelský účet v systému Reservatic, můžete zrušit svou rezervaci na očkování ze svého účtu. Automaticky bude zrušen i termín druhé dávky. Samotný termín druhé dávky zrušit nelze, v případě potřeby změny, kontaktujte 1221 * a nebo očkovací centrum na telefonní lince uvedené níže v kontaktech.

Mohu upravit své osobní údaje při rezervaci?

V rezervačním formuláři je možné dodatečně upravit předvyplněné osobní údaje, nelze upravit pouze číslo pojištěnce (rodné číslo u občanů ČR).

Mohu upravit své osobní údaje v potvrzené rezervaci?

V případě, že došlo k překlepu při vyplňování rezervace, můžete telefonicky požádat 1221 nebo očkovací centrum o úpravu osobních údajů. Nelze upravit pouze číslo pojištěnce.

Kam se mohu obrátit, pokud mám problém s registrací nebo rezervací?

Pro dotazy a pomoc s registrací a rezervací je zřízena infolinka na telefonním čísle 1221 *. Můžete také využít e-mailový kontakt , který je zasílán na helpdesk. Helpdesk i infolinka jsou provozovány v pracovní dny 8:00 – 19:00 a o víkendech a svátcích 9:00 – 16:30.

*Linka podpory – tel. 1221 může při náběhu systému být přetížena, děkujeme za trpělivost.

 

Co Vás čeká na očkovacím místě 

 

Stanoviště 1 – registrace

Po vstupu klienta na OČM je provedeno ztotožnění. Klient předloží doklad totožnosti – občanský průkaz / pas a průkaz pojištěnce.
V čekárně klient od administrativního pracovníka obdrží informační leták o očkování a výtisk Dotazníku před očkováním proti onemocnění COVID-19 (dále jen dotazník před očkováním), který vyplní a podepíše.
Pokud klient přijde v jiný termín či čas, nemůže být očkován a OČM opouští.
Pokud klient splňuje všechny požadavky registrace, postupuje na stanoviště 2.

Stanoviště 2 – vyšetření lékařem

Po registraci na prvním stanovišti pokračuje klient na stanoviště lékaře, které je oddělené od ostatních prostor OČM. Klient lékaři předá vyplněný a podepsaný dotazník před očkováním, popřípadě jej vyplní s lékařem v průběhu odběru anamnézy před samotným očkováním.
Je-li očkování klienta indikováno lékařem, postupuje klient do očkovací místnosti. Pokud lékař vyhodnotí, že je očkování v daný moment kontraindikováno, opouští klient OČM.

 

Stanoviště 3 – aplikace očkovací látky

V očkovací místnosti se klient řídí pokyny očkujícího pracovníka. Po aplikaci očkování postupuje klient do čekárny.

 

Stanoviště 4 – čekárna

V čekárně očkovaný klient vyčká 30 minut pod dohledem pověřeného zdravotníka nebo administrativního pracovníka.

 

 

Provozní doba očkovacího centra –

Po – Pá dle rezervačního systému
So -Ne dle rezervačního systému

Kontakt na administrativní pracovníky 

 381 60 80 80
800 100 450  bezplatná linka Jihočeského kraje pro pomoc s registrací 

 

 

Další informační odkazy

recepce 381 608 111