Očkování

Očkování

PROSÍM VĚNUJTE POZORNOST NÁSLEDUJÍCÍM INFORMACÍM:

  • na očkování je NUTNÁ REGISTRACE A NÁSLEDNĚ REZERVACE PROSTŘEDNICTVÍM CENTRÁLNÍHO REZERVAČNÍHO SYSTÉMU (ODKAZ NÍŽE NA STRÁNCE)
  • očkování pro zájemce o první, druhou posilující dávku (v pořadí třetí, čtvrtá dávka očkování) objednané prostřednictvím centrálního rezervačního systému  bude probíhat:
    •  7.10.2022  od 8:00 do 14:30  – OČKOVACÍ LÁTKA: COMIRNATY ORIGINAL/OMICRON BA.1
  • první a druhé dávky již v očkovacím centru neaplikujeme (doporučujeme v tomto případě obrátit se na svého praktického lékaře nebo na jiné očkovací místo)
  • s sebou přineste doklad totožnosti, kartičku zdravotní pojišťovny a vyplněný dotazník (k dispozici je též na očkovacím místě)
  • jakékoliv dotazy Vám rádi zodpovíme na tel. 381 608 080 v době probíhajícího očkování popř. na recepci nemocnice 381 608 115 (Očkovací centrum nespadá pod infekční oddělení, informace o očkování Vám na této ambulanci zaměstnanci neposkytnou)

Využívejte prosím maximálně možnosti očkování u Vašich praktických lékařů, kteří nejlépe znají Váš zdravotní stav, mají očkovací látku k dispozici (nebo ji mohou objednat) a v rámci poskytování preventivní péče jsou ti, kteří mají očkování primárně provádět.

POMOC S REGISTRACÍ:

  • CELOSTÁTNÍ LINKA 1221

 

UMÍSTĚNÍ:

  • ÓČKO  V AREÁLU NEMOCNICE (budova F – bývalá stanice ONP, vedle budovy infekčního oddělení)
  • PARKOVÁNÍ VOZIDEL MIMO AREÁL nebo v areálu nemocnice za standardních podmínek.

 

 

Registrace k očkování

Rezervace k očkování

 

Informace k očkování nezletilých 12-15 let Dotazník před očkováním nezletilých 12-15 let
Informace k očkování po prodělání onemocnění covid-19 MZČR Otázky a odpovědi k očkování

 

Stažení certifikátu o očkování

 

Dotazník a Informace pro očkované

Dotazník pro zájmce o očkování ze skupiny 5-11

Udělování informovaných souhlasů a přítomnost na očkovacím místěInformace o očkování nezletilých 
Informace o očkování nezletilých ve věku 5-11

Jak se registrovat na očkování?

  • V případě zájmu o očkování je nutné provést registraci do systému.
  • Na výše uvedeném odkazu zadáte své telefonní číslo.
  • Obdržíte PIN, který zadáte do systému.
  • Vyplníte registrační formulář.
  • Jakmile dokončíte vyplnění formuláře, klikněte na odeslat žádost.
  • Jakmile bude schválena cílová skupina, do které spadáte, obdržíte na uvedené telefonní číslo PIN 2 k rezervaci do systému Reservatic.

Jak rezervovat termín očkování?

  • Na výše uvedeném odkazu zadáte číslo pojištěnce (občané ČR vyplňují své rodné číslo, cizinci přidělené číslo pojištěnce) a PIN, který jste obdržel emailem a nebo na svůj telefon.
  • Vyberete očkovací místo, následně vyberete datum a čas rezervace.
  • Termín 2. dávky se vytvoří automaticky za 42 dní ve stejný čas.
  • Potvrdíte vytvořenou rezervaci kliknutím na rezervovat a vyčkáte na zobrazení potvrzení o platné rezervaci. Pokud jste vyplnil email, obdržíte potvrzení o platné rezervaci i emailem.
  • Pokud nevyplníte e-mail, nebude Vám doručeno potvrzení o registraci. Informace z potvrzení, které se Vám zobrazí po dokončení rezervace je nutné vytisknout nebo opsat.

 

Důležité upozornění

pokud se klient rezervoval na první dávku očkování na konkrétní den a z nějakého důvodu se tento den nemůže dostavit, je nutné aby si tuto rezervaci termínu sám zrušil. Odkaz ke zrušení je přímo v potvrzovacím emailu rezervace. Pokud tak neučiní, nebude znovu vyzván rezervačním systémem k novému termínu očkování

Od 1.6.2021 dochází ke změnám týkajících se elektronických certifikátů souvisejících s onemocněním COVID19. Změna se týká zpřístupnění všech druhů certifikátů zajišťujících prokázání „bezinfekčnosti“ pacienta. K dosavadním certifikátům o očkování, budou nově k dispozici certifikáty o provedeném testu a také certifikáty o prodělaném onemocnění. Od 1.6. budou mít certifikáty nový „evropský“ vzhled a jejich ověřování bude možné také v zemích EU (tato funkce bude dostupná od 1.7.2021). V návaznosti na tuto změnu již nebude Očkovací centrum Nemocnice Tábor, a.s.  tisknout certifikáty o očkování. Zobrazení nebo stažení certifikátu může učinit klient sám, přes výše uvedený odkaz „Stažení certifikátu o očkování“. V případně, že klient nemá možnost stažení/vytištění  certifikátu, lze požádat administrativní pracovnice Očkovacího centra o vytištění. 

 

Co Vás čeká na očkovacím místě 

 

Stanoviště 1 – registrace

Po vstupu klienta na OČM je provedeno ztotožnění. Klient předloží doklad totožnosti – občanský průkaz / pas a průkaz pojištěnce.
V čekárně klient od administrativního pracovníka obdrží informační leták o očkování a výtisk Dotazníku před očkováním proti onemocnění COVID-19 (dále jen dotazník před očkováním), který vyplní a podepíše.
Pokud klient přijde v jiný termín či čas, nemůže být očkován a OČM opouští.
Pokud klient splňuje všechny požadavky registrace, postupuje na stanoviště 2.

Stanoviště 2 – vyšetření lékařem

Po registraci na prvním stanovišti pokračuje klient na stanoviště lékaře, které je oddělené od ostatních prostor OČM. Klient lékaři předá vyplněný a podepsaný dotazník před očkováním, popřípadě jej vyplní s lékařem v průběhu odběru anamnézy před samotným očkováním.
Je-li očkování klienta indikováno lékařem, postupuje klient do očkovací místnosti. Pokud lékař vyhodnotí, že je očkování v daný moment kontraindikováno, opouští klient OČM.

 

Stanoviště 3 – aplikace očkovací látky

V očkovací místnosti se klient řídí pokyny očkujícího pracovníka. Po aplikaci očkování postupuje klient do čekárny.

 

Stanoviště 4 – čekárna

V čekárně očkovaný klient vyčká 15 minut pod dohledem pověřeného zdravotníka nebo administrativního pracovníka.

 

Kontakt na administrativní pracovníky 

ockovani.covid19@nemta.cz
 381 60 80 80     
1221 celostátní linka pro pomoc s registrací

 

 

 

Další informační odkazy

recepce 381 608 111

nemta@nemta.cz